Hair care

Att vårda håret är minst lika viktigt som att vårda allt annat som behöver vårdas på kroppen & knoppen. Idag tänker jag hylla & tippsa lite om olika hårinpackingar och shampon. jag har nyligen provat en ny hårinpacking från barnägen. Dock inte den på billden men en likande.  NATURLIGT BLOND  hette den och jag tyckte verkligen att den hjälpte mot mitt torra skadade hår.

Jag vill även tippsa om Gliss serien som verkligen håller vad de lovar. Inpackingarna är underbara och shampona piggar upp håret. Sisst men inte minst vill jag hylla el`vital shampoona. Som är annpasade för hur dan jusst din hår typ är. Den gula flasskan nedan är som gjord för mitt skadade hår. Medans den röda passar bättre för de med färgat hår.  Nog om hår snacket nu, nu blir de mat. muums.
image224
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0