Helgen

I helgen har det varit party-party alla dagar :) Helgen inleddes med tjejkväll at my place, tyvärr kom inte fullt så många som jag hade hoppats på, många var sjuka osv. Vi sjöng sing-star, spelade kort, krängde chips och dansade. Vid tjugo över tio åkte vi in tillden stora staden Hlm ;) där det var hässleholmsfestival. Woho årets största event förutom siestan. Det var väl helt okej där och klockan två var det hemresa som gällde.

    

Igår var det städning som gällde för familjen kom hem från Ungern. För att vara lite snäll lagade jag även mat till dem :) Med sig hem hade dem presenter till lilla mig och ett FEDE toblerone och Milka-choklad, mums! Dagen var mest mys och jag kollade massor på Project Runway. På kvällen anlände kusinen och vi gjorde oss redo för ännu en kväll med festande. Först var det förfest hos en och sedan dansades det non-stop i partytältet :)


image202Idag hade Maria kalas vid fem. Massor med god mat och mumsig tårta :) Det var min skäl trevligt!



Helgen har alltså varit ganska händelserik och rolig :) Dock var jag ganska sleten idag och jag fick för mig att jag skulle lägga mig redan nio. Klockan halv ett vaknar jag igen :P och nu sitter jag här, pigg och glad när jag ska upp klockan fem imorgon.















// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0