Missing

Just nu saknar jag Ungern väldigt väldigt mycket! För er som inte vet så är jag ungersk, eller lite svensk med ;) Jag brukar åka dit minst en gång men ibland fler gånger om året. Oftast alltid på sommaren. Denna sommar kunde jag dock inte, eftersom min kusin som jag alltid med jobbade. MEN inte blir vi utan Ungern utan detta år bara för det. Den 25:e oktober ska vi dit :) och det är bara 63 dagar kvar (bigbighappyface)

image252 image253 image255image254

Bilderna är från förra och förrförr året. Balatonsjön, Kusin & Jag, Hah memory pic
och mitt systers bröllop förra sommaren. Vi var brudtärnor :) En utav mina bästa
stunder i mitt liv! 
// L

Kommentarer
Postat av: minns

gud va härligt! är båda dina föräldrar däriifrån?

2007-08-26 @ 10:44:58
Postat av: L

Ja det är dem :) och alla mina syskon är födda där också.

2007-08-26 @ 13:50:28
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0