Oh rainy day

Idag mår jag mycket bättre :) Igår fick jag min nya (wohowoho) EN METER OCH TJUGO CENTIMETER-iga säng :))
Föräldrar är så hopplösa ibland, speciellt när man tjatar om en ny sak länge och sen när man nästa glömt det så kommer dem hem med en. Men det var inte enbart ny säng vi fick igår, utan också ny TV och tvillingkort till Viasat-boxen, så nu slipper jag deras eviga tjat om att de vill kolla på TV. Hell nooooo!!
Ska snart gå upp ur sängen, känner att det är lite dags nu hehe. Om det skulle vilja sluta regna med så att jag kan kila ner och hämta mina kläder från Ellos som kom redan i onsdags. Dessutom har jag även räknat ut min lilla budget och jag kan säga att jag kommer va hyyyyfsat pank :/ Jaja, så går det när man ska resa och vill vara Big Spendaah ;)

Aja, dags att sluta innan det blir för tråkigt. Plus att denna texten är lite jobbig att läsa, så vi ska ändra den snart!

image299
Kan man tänka sig, L&M har också varit små ^^

Farvääääl
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0