Sju saker jag stör mig något så fruktansvärt på just nu!

Min hals
Ååååh ja vad jag har sinne på den vid det här laget. Helst av allt vill jag bara kapa väck mina halsmandlar.

Serien Days of our lives (våra bästa år)
Seeriöööst, serien har hållt på sen 1965!!? Jag förstår inte varför, den är urkass!! Om du missar två veckor utav den har du inte missat ett skit. Plus att det är så sjukt overklig så man inget annat kan än skratta åt den.

Paris Hilton
Henne har jag alltid stört mig på men sen jag såg den filmen stör jag mig ännu mer. Hur kan man vilja va sådär? Jag hade skämts och gjort allt för att förändras. Kvinna VILL ju vara blåst.

Att jag ännu inte fyllt 18
Det är så fruktansvärt störigt för det enda man kommer in på är ställen med 16-årsgräns. Det är jävligt jobbigt att se alla fjortisar och mini emo-n springa runder och att dessutom se dem röka. Sorgligt.

De nya ettorna på skolan
Visst finns där normala också men annars består skolan av tjejer som antingen är topp-till-tå fixade varje dag eller emo-n. ELLER ännu värre, någon himla mix av de två sakerna. Jag förstår inte hur de orkar och stå och sminka sig tre timmar varje morgon? Speciellt när skolan till 50% består av IT-killar som inte vet bättre.

Sveriges väder
Antingen är det helt plötsligt skitvarmt eller så är det svinkallt. Du tittar ut genom fönstret och ser solen skina, därför tänker du - Åhh det är säkert varmt. Är det de? NEJ, det är kallt och du önskar att du hade en dunjacka.

Okej, visst jag kanske överreagerar lite men det är så jag ser på saken.

Britney Spears
Jag tycker faktiskt inte ett dugg synd om den kvinnan. Hon har enbart sig själv att skylla på för att henens liv ser ut som det gör. Dem jag tycker synd om är hennes barn som tvingas ha henne som mamma. Snälla Brittan skärp dig för en gångs skull eller flytta till en isolerad ö så man slipper se ditt ansikte igen.

Naggingmachine, I know ;) Ibland måste man få avreagera sig!
// L


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att läsa:) Du skriver bra!

2007-08-29 @ 17:37:54
URL: http://amanda95.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha, jo jag stör mig också väldigt mycket på sveriges väder. Nu är det regn och rusk (dock att det har varit soligt idag, men AS kallt).

2007-08-29 @ 18:39:46
URL: http://theoneiam.blogg.se
Postat av: Lisa

Okej, jag ska iallafall fortsätta att se på Heroes ;)

2007-08-29 @ 20:59:18
URL: http://theoneiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0