Ska jag? eller ska jag inte?

Nu har även jag hamnat i det där dilemmat om att jag vill skaffa hårförlängning. Skulle varit kul och testa och se om dte blir bra. Har hittat med som är billigt och verkar bra. Jag vill inte limma i det eller ha clips utan då ska det sys. Så svårt borde det inte vara, mamma får bidra med sina kunskaper som sömmerska.
Så vad tycker ni? Borde jag testa?

Här är håret som jag vill köpa isåfall. Jag vill helst ha 50 cm och det kostar 500 kr. Det är billigt tycker jag med tanke på hur mycket vissa andra kostar.



// L

Kommentarer
Postat av: nörd

vart ska du köpa det håret då? och jo, det kan nog bli snyggt! ska också testa nu hade jag tänkt, woho :D

2007-08-01 @ 17:21:12
URL: http://shitmanhattan.blogg.se
Postat av: JOhanna

Kul att testa! En kompis har sytt fast och det blev rätt bra men hon hade inte kvar det så länge.. Blir nästan bättre att limma.. :)

2007-08-02 @ 19:31:19
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: Sandra

Vart hittade du det håret?
(skicka svar i ett mail eller msn)
[email protected]

2007-08-20 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0