Tänk smart, tänk rea.

I vanliga fall brukar jag mest bara fynda massa skit på reor. De brukar sluta med att ja tror att jag gjort ett bra fynd, men sen när ja kommer hem hamnar "fynden" mest i gardroben och ligger där tills nästa "rea fynd" inhandlas. Men ack man lär ju av sina misstag som de brukar säga. och de har även jag gjort. För nu mera tänker ja framåt. Låt oss säga såhär, de är skol avslutingen. ja, jag vet de är sjuuuukt lång kvar men offtas vill jag då bära något ljust. Och de är alltid lila svårt att hitta något sådär på en gång. och när man väl hittat de ja då fins de ett problem till kvar. SkoraSå nu vill ja tippsa om tre fina vita rea skor. Till ett utmärkt lagom pris från skopunkten.

image231
De två första kosstar endast 49kr st medans de sissta paret kosstar 99kr! // M

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygga skor, måste kanske införskaffa något reapar ;)
übersnygg blogg tur att dom hade den i FRIDA annars hade jag nog aldrig kommit hit! Mitt nya måste-läsa-varje-dag blogg :D

2007-08-22 @ 17:49:20
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0