All I want for christmas is you

Tjoohoooo allihopa :D Jag är glad som en liten gnu, vet ni varför? DET ÄR JULLOV <3
och jullov = FRIHET!! Tog tillfället i akt och vaknade halv tolv idag, mmhmm mmm. Sen gjorde pappa äggröra så vi satt och snackade. Det är inte ofta man hinner sånt, att sitta och prata om vanliga saker med sina föräldrar. Jag fick reda på att han som ung också älskade att fotografera och framkalla. Jag undrar vem jag har fått det ifrån då ;) hehe jag som nästan trodde att ingen annan hade den passionen i familjen.

Har lånat hem den analoga kameran nu över lovet så nu ska det tas en hel del tjusiga bilder minnsan.

Jag är lite halvt deprimerad för jag är totalt pank och äger hela 10 kr för närvarande. Varför blir man alltid ruinerad på julen? Aja, bara alla blir glada för sina julklappar så är jag med glad :)

Dan före dan före dan före dan före dopparedan,
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0