Blondish

Åhh kan inte sluta kolla på valpbilden som M la upp innan. Jag älskar dom små tjockisarna och jag vill ha Chanel :( varför kan inte mina föräldrar vara såna som älskar hundar och glatt tar emot en liten puppy.

Har nästan kanske maybe hittat den andra praktikplatsen nu, snälla gud kan jag inte få den ??
Det är en reklambyrå i Hbg, blir lite jobbigt att pendla kanske men det är sånt man får ta ibland om man vill göra "roliga" saker.

Imorgon ska jag äntligen slinga mitt hår och förhoppningsvis bli hyffsat blond :)) Idag är en bra dag känner jag plus att jag har handlat alla julklappar. NU återstår bara det tråkiga, att slå in dem :( Ingen som känner sig manad?

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0