Första advent

Har organiserat min garderob och mitt rum denna dag men kameran är fortfarande på lagning så kan inte lägga upp någon bild. Man känner sig totalt handikappad utan sin kamera, iallafall jag som är besatt av min haha :D Photofreak, that's me ;) Är förvånad över att jag städar och håller på, min låtsasmamma fick nästan en hjärtinfarkt och trodde att jag var sjuk. Hon har tjatat i fem år på att jag ska fixa till min garderob. Det kommer när man minst anar det ;) Ska snart iväg till mitt tråkiga jobb som jag ä så jävla less på men men. Har börjat söka nytt jobb, förhoppningsvis får jag ett innan typ februari. Tjaa mina vänner, första advent med idag ja..trevligt trevligt. NOLL julkänsla för övrigt!! men visst. Denna julen siktar jag in på maten (okej då so malltid) och min nya baby Ipod <3

image583

GLAD FÖRSTA ADVENT!!

eller vad man nu säger,

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0