I want candy

Herregud vad jobbigt de blev nu. Har nog inte kännt ett sånt här godis sug på väääldigt länge men i eftermidags bröt de ut.
De kändes som om jag höll på att svimma samtidigt som jag frenetiskt letade effter något att sött att äta.
Alla tankar om att inte äta de & de mitt i veckan bara slogs bort och jag prioiterade godis lika högt som vatten en varm dag i augusti.
Herregud, jag blir ju nästa rädd för mig själv.
Nu är klockan 19:48 & jag har fortfarande inte ätit något sött, de har börjat släppa lite men jag kan känna suget smyga sig på.
Jisses vad ska de bli av mig?

 
Här skulle jag ha en bild på ett Toblerone var de tänkt men sidan freakar loss.
Med andra ord så är jag inte ensamen.

Vi hörs. Om jag klarar trycket.
// M

Kommentarer
Postat av: Satu

åh tack snälla visst är hon =P

Natti natti

2007-12-11 @ 21:07:52
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0