Någon är med barn & de är inte jag.

Söndags kväll är här, och min söndag har inte varit helt menigslös inte.
Imorn är de nyår, laddat med festblåsan? Njaa inte jag faktiskt. Tråkigt att jag aldrig hittade den där perfekta kläningen , men mjaa man tager vad man haver. Hoppas de blir bra , i bästa fall kanske jag kan fråga min siss. Hon kanske är snäll. hehe

Över till något annat : tdyligen så är denna kvinna gravid. Grattis Grattis, hehe snart börjar jag nästan misstänka att de har börjat bli en slags trend att vara med barn jusst nu i Hollywood. haha , skämt&sido. Nej mina vänner , time to go.

image658
// M


Kommentarer
Postat av: aaaaa

vilken stillmall har ni använt från början på er blogg?

2007-12-30 @ 20:40:32
Postat av: L

Vi har använt Orange city :)

2007-12-31 @ 12:55:43
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0