tjuvlyssnat.se

Denna sidan är jävligt bra när man har tråkigt :)
Här är några exempel ur denna charmiga sida.


Pappa ~40 (till tonårsdotter) Jag är glad att du inte kivades den här gången, bara för att du inte fick gå på festen. Inget bråk, du kanske faktiskt börjar växa upp ändå...
Dottern (surt): Ja... eller så tröttnade jag på att skrika och nöjde mig med att doppa din tandborste i toan!

Tjej 1 ~16: Alltså åh, vad heter Foppa på riktigt nu igen?
Tjej 2 ~16: Oj... Nä det har jag nog glömt.
Tjej 3 ~16: Men herregud! Peter Forsberg. Jag kan ju nästan mer om fotboll än vad ni kan!


En ung expedit demonstrerar en modern väckarklocka för en äldre dam.

Expediten: Den här modellen behöver du aldrig ställa själv, den ställs in från Tyskland via satellit.
Den äldre damen (efter en stunds tystnad): Men dom vet väl inte när jag vill gå upp?!

Har jag kass humor om jag sitter och asgarvar? hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0