Urk

Jag kan inte sova.
Som om jag trodde på de själv eller.
Jag har läst en jädra massa bloggar & bara slösat bort onödigt mycket tid på intrenet & alla dess påhitt.
Shit man kan verkligen bli bessat.

Dessutom har jag fått två äckliga finnar i pannan. Jag kämpar förgeves med mina knep för att få bort dem.
jag har nästan lyckats nu. Jag är rätt stolt över min bedrift faktiskt.
Applåder.

Nej , de här är ju nästan lite skrattretande att jag sitter här och skriver om några jävla finnar som har valt att vållgästa min panna. haha , jag är ju lite små störd.
Varför nämner jag ens de. De är ju äckligt.

Aja, ingen lär ju dö av de ifa.

Nej nu ska jag och mina finnar sova.

// M

Kommentarer
Postat av: Saga

hoppas du sov gott du med! tack tack =D

2007-12-11 @ 08:08:03
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0