Vanity fair

TJEEEENA TJEEEENA! Strålande dag det här, eller hur? Skolan är alltid lika roligt, okej tisdagar är roligare än andra eftersom vi har foto hela dagen. Idag är det dock inte så kul, för vår ena film har kommit bort med fancy-porträtt är goooone :( Jag har kommit fram till att jag hatar en tjej i min fotogrupp, hon går mig så jävla mycket på nerverna att jag bara vill knocka kvinnan! så att hon håller käften, FÖR EN GÅNGS SKULL!

Förövrigt är det bara åtta dagar kvar till lussebull och jag och M är jäääävligt laddade. Nu är det verkligen dags för partaj med varandra, det var alltför längesen sist ;D Lite konstigt dock att den är på onsdagen och inte på tisdagen? Man vakar inte direkt lussekvinnan kvällen till den 14:e men visst hehe.

image589
Katherine Heigl , Vanity Fair

// L

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehm, vad snackar du om där med lussevakan, den är på onsdagen den 12!!

2007-12-05 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0