Ge-kås - Billigt och bra!

I lördags var jag i Ullared, Gekås. Det är ett perfekt ställe om man vill köpa saker billigt! Stället blir ju bara större och större för varje gång man är där känns det som. Jag kommer ihåg när jag var liten, ja då var det minnsan andra bullar. Min moster och mina kusiner bodde i ett hus typ brevid ge-kås, dem hade ett litet café där. Nu är där 4-våningshus med burger king och skoaffär bla. och han som äger det är säkert jävligt rik.

Men iaf, här är sakerna jag köpte, fyndigt och bra!
 


10 par trosor (fanns massor med söta.)
1 väska (svart)
3 par strumpor (som vädret ser ut dessa dagar, behövs det nästan)
Gliss schampoo+balsam & duschcrème Barnängen
Nivea pearl deo
Fructis hårsprej
Rouge (okänt märke)
Mascara..Maybelline Define-a-lash
Glitter eye-liner silver..Viva la diva
Hårnålar & nagelfil

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0