Hairspray

Idag hade den moderniserade versionen av musikalen Hairspray premiär i USA. Jag har väntat på den sen jag såg att den var i produktion, tyvärr kommer den inte till Sverige förrän i Augusti :( Musikalen handlar om en lite överviktig och inte så populär tjej som vill slå igenom som dansare om jag har förstått det rätt. Det är massa roliga skådespelare med i den dessutom :) tex. den söta Amanda Bynes,Brittany Snow från filmen John Tucker must die, Queen Latifah, John Travolta,  Puddingen Zac Efron, Michelle Pfeiffer och den gamle veteranen Christopher Walken. JA, en maaassa :D I just can't wait! Då blir det jag och Maria inburrade i soffan med godis minnsan!



// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0