Per Gessle , du gör mig aldrig besviken.

Sitter här och å lyssnar på Gyllenetiders egen stjärna Per Gessle.
Även om alla i bandet spelar stor roll så är de ändå honom man dras till på något sätt.
Hmm.. kanske beror de på (ifa i mitt fall) att de är han som skrivit de mesta av låtarna , och att man på så vis
får för sig att man känner honom på någe sätt , mjaa.. säga vad man vill om de. hehe.

Om inget annat så kommer de rålyssnas en hel del på Perrans (kan man kalla hom så? ;)) (äsh de är bättre än Per :)) på han senaste skiva.  Man vill ju kunna alla låtar lagom till hans konsert, så man kan hålla igång stämningen menar ja ;).

Har redan hunnit skaffa mig lite favvo låtar , tack Perran du gör de så snyggt! 
Din skiva uppfyller verkligen mina krav (ja vad ska man säga , sen Mazarin är de ju rätt höga)

Ciao // Maria

   

Kommentarer
Postat av: Natta

tack för svaret :) jag gillar den första bäst.. varit min favorit länge men jag vill fortfarande ha de andra två också :D

2007-07-09 @ 22:23:15
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0