Suprise trip

Idag bar min överasknings tripp till Maria av till vårt älskade Lundsan. Jag är ju minst sagt trött nu, vi kom dit vid 12 kanske och kom hem strax innan åtta. Tror knappast jag behöver någon kvällspromenad nu, eftersom vi så gott som promenerat konstant idag. Det inhandlades en del så att säga ;)

- Ny foundation - True match
Mycket bra foundation det där, värd pengarna hel klart!
- En bok som jag längtat efter ett helt år
- Ny spets-BH vit. Det behövdes verkligen eftersom jag inte äger en vit BH för tillfället och dte känns verkligen som ett måste.
- Nya skor, comfty shoes från Din sko ;) Det är säkert en miljon som reda äger såna men what a hell dem är ju sköna.
- Massor med pärlor och gummitråd till skapandet av mina armband och halsband. Från härlighets affären Tiger där allting nästan kostar 10 kr.



// L

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag äger båda dom där sakerna.
eller inte DOM, men likadana ;)
foundationen är sjuukt bra, fast jag använder den inte nu på sommaren, tycker det räcker med min äkta "brunhet"
och dom
där skorna är sjuuukt sköna!
fast jag har mörkblå, dom på bilden ser ut att vara svarta. hade hellre velat ha svarta.. ;)

2007-07-23 @ 02:52:34
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0