Why?


Lindsay Lohan. Även här frågar jag - När tar det slut egentligen? Tjejen kom alldeles nyss ut från rehab och nästan direkt syns hon på ett partyställe. Tycker hon inte att hon borde chilla lite kanske? Även fats hon inte tar droger dricker hon ju säkerligen alkohol, det är ju också en drog. För guds skull Lindsay, eller ja för din egen skull. Ta det lugnt, andas, hitta något meningsfullt att göra när du inte spelar in filmer eller jobbar. Vad hände med den där tjejen som var en av mina favoritskådespelerskor innan? När jag var mindre tyckte jag du var så himla bra och du verkade så himla jordnära. Jag antar att den Lindsay som var då är borta för längesen.

image63image64image65

Vad var det som gick fel?

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0