aj my head

Jag har så svinigt ont i mitt huvud, helt perfekt verkligen. Hela min familj är hemma idag och är sjuka, stabilt verkligen! Gårdagen ville jag dessutom bara pissa på. Åkte in till skolan i onödan fick reda på att jag glömt mitt smink ( jag ska aldrig mer dricka) i fredags och att tjaaa jag fick iaf mest sinne. På kvällen var jag zombie nr 1 också dessutom med ett groggy huvud. Har fått acceptera att mina två foundations är BORTA och att jag är tvungen till att ersätta dom. Därför har jag beställt från kicki.be eftersom att jag är en fattigt jävel för nuvarande.
Nej nu klarar mitt huvud inte av denna ljusa skärm

ADJÖ
/ L


Kommentarer
Postat av: theonlymee

usch för huvudvärk. :(

2007-11-22 @ 23:44:17
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0