Cavallikollektionen

Okej , nu säger jag emot mig själv de kommer jag göra. Hur jag än skriver så blir de så.
Och detta ska ju visserligen lite halvt föreställa en mode blogg.
Men nu till ämmnet :
Vad är de med den där himmla cavallikollektionen som är så himmla intresant?
Jag läser ju till och med att: blablabla de fanns ingeting och blablbla jag ska inte köpa något.
Ahmen sluta tjata om de där jävla kollektionen då! Jag blir galen. Jag har fattat budskapet.
& ni som nu gillar kläderna: kul för er!

De enda som är lite små bra med den där kolliktionen är reklamen.

// M

Kommentarer
Postat av: Minna

jag är nog en av dem som babblar om den haha

2007-11-09 @ 10:15:01
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0