Hallåja ;D

Hoppas allt är bra med er! Såg att vi fått en massa kommentarer :) alltid lika kul! Har ju fått kjolen och klänningen från Ellos och allting passade utmärkt! Har på mig kjolen idag faktiskt men min kamera är ju sönder så kan inte fotografera den :/ Enligt min fotolärare så får man inte säga fota för det är fel.
Jaajaajaaa. Igår hade M sin teatersföreställning och hon var en stjärna som vanligt. Kommer upp bilder på det senare kanske om hon tillåter detta ;)
Sitter i skolan, så fruktansvärt drygt, vi är tre pers. Typ halva klassen är på praktik och de andra är på Dreamhack.
Jag fattar inte riktigt vitsen med att sitta framför datorn i fyra dagar? Gör ni det?
Snaaaart SNART slutar jag and I love it! Ska hem och kränga i mig en jävla massa och kolla på något bra. Åhh det är såna stunder som man lever för haha :) 

Nej nu börjar jag bli dryg här, ha en bra dag!


image570    image571

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0