To buy

image545
Bed head dumb blonde conditioner, kan även användas som hårinpackning. Passar alla hår som är färgade eller behandlade med kemiska medel såsom blondering osv.
Gliss oil nutritive hårinpackning, behövs alltid :) snart tar min andra slut också.
Bed head After party. Gör så att frisyren håller länge eller något sånt hehe.

image546
Stövlar. Dessa är från Skopunkten, tog mest ett exempel bara hehe.
Plattång Remington. Har likadan nu men den börjar bli lite halvt sleden så time to buy a new one.
Locktång. No idea vilket märke det är men billig är den! Endast 99 kr :) Dags för en ny där med, mammas från back in the days har gett upp och farit till himlen.

Detta plus en tjock jävla jacka som jag hittade idag ska jag inhandla :)
Tar bild om jag kan, kameran min strejkar så jag måste lämna in den :(

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0