Vad jag gjorde i Ungern

Fick en liten förfrågan på att jag skulle berätta vad jag gjorde i Ungern, so here I go.

Det började med att jag gick upp halv fem på morgonen för att åka till Sturup och sedan därifrån ta planet till Budapest. Väl framme i Budapest åkte vi massor med tunnelbana, spårvagn och allt möjligt för att komma till tågstationen. Mina släktingar bor typ 170 km från Budapest nämligen. Tågetresan tog en evighet eftersom det jävla skittåget stannade flera gånger ute i bushen och sånt. Nåväl, vi kom fram till slut och på stationen väntade min storasyster med min undernbart tjocka och söta systerson.

Blablabla..på lördagen stack vi till ett asnajs disco som jag älskar och där det är billiga drinkar och en förjävla trevlig bartender. Vi dansade till Hungarian Classics som man inte hört sen man var liten, riktigt skoj var det!
Sen gjorde vi en jävla massa till såsom var hos frissan och slingade håret, var hos en sån kvinna och gjorde ansiktsbehandling, färgade ögonfransarna osv. Vi var och badade vid en Värmekälla med mormor, kollade på teater också med mormor. Sen festade vi lite mer och åkte till Pécs till vår kompis Eszter. Skitmysigt, hennes mamma är världens snällaste och gör världens godaste mini pirogsaker. Party party där med och vi tog en jävla massa bilder under den kvällen haha :)

bara väntar på att få dom. Hmm vad finns där mer att berätta..jo att tiden gick sjukt snabbt och att halva tiden gick iväg med att åka hit och dit. Tjaa det var nog det mesta..här kommer bilder.

Vill ni se bilder så gå in på http://cookieee.bilddagboken.se/ . Gästlösen är : Nutella

// L

Kommentarer
Postat av: theonlymee

låter som en underbar resa. :)
ha det bra.

2007-11-14 @ 13:03:11
URL: http://www.theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0