Disaster

Hej mannar!
Fick en fråga innan om jag inte kunde lägga upp en bild på mitt nyklippa hår. Det är ju så att jag slingade håret igå och ehmm det blev mindre bra (halvt katastrof) så jag ska bara färga det brunt igen så att jag ser ut som en normal människa. Seen kan jag lägga upp en bild I promise :) lite skeptiskt det där med hemmaslingning om man har brunt hår. Jag vet att jag aldrig kommer att göra om det igen! Någon som råkat ut för samma sak?

Skriver mer sen, ha de NAAAAAJS ;)

// L

Kommentarer
Postat av: vicki

Ja jag slingar aldrig hemma:)

2007-10-13 @ 15:15:03
URL: http://vickizen.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag sa ju att det blir bäst hos frisören :P Haha skulle dock vilja se hur det ser ut nu ^^

2007-10-14 @ 01:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0