Glass i stora lass

Gud vad trött jag är, ska nog sova snart. Börjar inte förrän halv ett imorgon, gött gött GÖÖÖTT! Håller på med den nya designen nu, har kommit en bra bit nu :) Men jag har alltid sån beslutsångest, har gjort lite olika så vi får se vilken det blir. Såg att vi har blivit godkända på bloggtoppen också, very nice! Jag hoppas att ni har haft en bra dag/kväll iallafall :) Tack för alla kommentarer, ni är bäst :)

Förresten åt jag en av världens godast glassar innan, Carte D'or yammiii

image476image477
Dulce di leche och Crema di mascarpone

Vilken är din favoritglass?

// L


Kommentarer
Postat av: JYTTE

Dulce di leche ! Älskar :D Sugen men vart på glass nu då :)

2007-10-10 @ 15:06:39
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0