hey hey hey

Gud vad jag har ont i mina små fossingar. Jag har sprungit runt som en jävla gnu på jobbet idag, det är liksom invigning imorgon så allting måste vara rent och prydligt. För övrigt har det varit en helt okej dag med Foto A all day long. Foto är alltid lika kul :))) Ahhh, börjar ett imorgon helt sjukt underbart! Tänk att man kan bli så trött av att inte försova sig haha, det här är ovanligt för mig ska ni veta. Jag brukar försova mig gaaaanska ofta ;)

Nu ser äntligen designen normal ut som tur är! Jag hoppas att ni gillar den. Vi funderar även på att ha en tävling inom snar framtid, så håll utkik allihopa!

image495

FÖRRESTEN! Det ska komma ett nytt Monopol-spel där gatorna ska bytas ut mot städer och ni måste bara rösta på Vinslöv som nu ligger på 10:e plats.
När ni ska rösta så väljer du Jokerplats och skriver sedan in Vinslöv, skåne och sen dina uppgifter.

// L

Kommentarer
Postat av: johanna

man ser fortfarande er gamla bild när man går in o ska kommentera.. =/ iaf gör jag det.

2007-10-16 @ 21:54:26
URL: http://kalas
Postat av: johanna

o hur gick det med din träning förresten, var du ute o joggade? (;

2007-10-16 @ 21:55:40
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0