I wish you were a stranger

Efterlysning! VAR ÄR MIN KÄRA M?? Heheh jag vet var hon är men jag saknar henne som fan!

För att prata om något annat så är det sleepytime tidigt idag för imorgon ska jag upp tidigt så in i :( Eller kanske inte så tidigt för andra men för mig är de det. Jag ska nämligen upp HALV SJU. Buhuuhuhu :( Jag ska nämligen bli klippt av en kär vän som pluggar till frisör. Vi får se hur det blir ;) Jag har bestämt mig nu, att jag ska bli blond men det kommer att ta sin lilla tid. Ska iallafall klippa det en bra bit kortare för då behöver man inte färga lika mycket hår hehe. Så jag avslutar med att säga...

ADJÖ DÅ!

(haha vad annars)
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0