Måndag hela veckan? Hope not

Hallåjjja ;D
Nu är jag här och skriver igen. Min datorladdare beslöt sig för att sluta funka så datorn dog. Därför kunde jag inte direkt vara inne här och skriva. Ibland är det ju nyttigt att inte sitta vid datorn i och för sig ;)  Speciellt när jag levde ett hälsosamt liv igår hehe. Jag och kusin var och badade&simmade, hela 1000 m faktiskt :)  efter det hjälpte hon mig att städa och vi åt. Min moster (hennes mamma då) kom hem från Hungarryy så vi stack över dit, mormor hade skickat kakor..åhh yammi! 16 dagar kvar 16 dagar kvar sen kan jag äta hennes kakor där hehe,
Idag kommer en "släkting" hit, han ska vara här ett tag, kanske  en-två veckor eller så. Så vi ska ta med honom och festa och göra saker, tycker så synd om honom. Vad ska han göra när alla går i skolan och jobbar?

Jag har bestämt mig för vad jag ska göra med mitt hår nu. Jag ska klippa det kortare och börja få tillbaka mitt blonda hår. Så det blir slingning också!

Nu måste jag engagera mig i mitt skolabete
Tjohej
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0