Nyttig dag

Onsdagar är minst sagt min nyttiga dag, var på spinning för en timme sen. Sitter och kollar på Top Model, hmm jag undrar om M gör det ;) Jag gillar inte svenska lika mycket faktiskt, känns lite påtvingad på något vis. Hmmm..jag kanske har sagt det innan? Vinter är det nästan ja, varje morgon står jag där och tittar på min vinterjacka - Ska jag eller ska jag inte? Det slutar alltid med att jag tar den tunna och tjockar på mig halsduk istället.

Nej nu är det fruktsallad som gäller.
och jag lovar att jag ska skärpa mig med fler inlägg om annat än mig själv :)

// L

Kommentarer
Postat av: Sofia

men ja kanske ska till umeå i helgen de har säkert skopunkten hehe =)

2007-10-10 @ 21:24:11
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0