R.I.P Mr Apple

Ibland får man svära och det här är ett sånt tillfälle. DET VAR VÄL ETT JÄVLA HELVETE VAD VÅRT INTERNET ÄR SEGT JUST NU %&##FKDDF% eller något i stil med det höhö. Tog mig en satans tid bara att få upp rutan så jag kan skriva ett inlägg.
Nej, jag är inte aggressiv idag :) är glad faktiskt eller lite halvt iallafall. Min trogne vän Mr Äpplet har beslutat sig för att påbörja sin färd upp till himlet. Så nu är jag utan ipod är eller musik ett tag, hur ska jag egentligen överleva?
Jag trodde aldrig att detta skulle ske, det skulle ju vara vi föralltid.. :(

Även fast den dog efter tre år är det fortfarande mitt bästa köp!

Förövrigt har det varit en himla mysig helg med bullar och tjockande. Så det ska vara! Varför går helgerna så snabbt? Varför kan en helg inte vara i sju dagar för?

Imorgon är det måndag och då är det bara 10 dagar kvar <3


Adjö då
// L


Kommentarer
Postat av: proppen

Gooooooo, HUNGERY!
(ps. det är meningen att det ska vara felstavat) ;P

2007-10-14 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0