Då var det måndag, IGEN?

Åååååh SNÄLLA LÅTSASMAMMA KOM HEM MED MAT TILL MIG!!! Gud vad hungrig jag är, pappa den latisen har inte lagat någon mat än och jag är inte sugen på några jävlar mackies :( Nej jag är inte kräsen! Kanske lite sjuk, ja. För att jag sitter här och svälter och inväntar mat. Idag har jag tagit tag i mitt liv :) lite halvt iallafall. Har gjort några "ärenden" jag skulle gjort för längesen men jag har en tendens att skjuta upp på saker. Annars har dagen varit ganska okej med tanke på att jag försov mig har jag inte varit alltför mycket i skolan hehe. Det är ju trots allt måndag, då är det väl förståeligt? Det är så skumt, för tiden verkar gå skitsnabbt för det känns som om det alltid är måndag. Nu är det endast 45 dagar kvar, mhmm-umm.

image352

Tudiluuu // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0