Dilemma

Åhh :( Jag befinner mig i ett allvarligt dilemma. Jag vet nämligen inte vad jag ska göra med mitt hår. Ska jag börja processen och gå över till blond? Ska jag fortsätta ha brunt och skaffa hårförlängning? Eller ska jag ha min vanliga längd och bara slinga det lite eller färga det på något sätt?
Help me, vad tycker ni?

  
Såhär såg jag ut i blont.

 
Såhär ser jag ut i helbrunt

 
Såhär är det färgat nu men det ser ut som på bilden till höger.
Jag vill göra något med det!

Så ge förslag på vad jag ska göra!!

// L

Kommentarer
Postat av: Visions Of Johanna

Jag tycker du ska ha mörktbrunt hår! Jättefint :) det är så jobbigt att blondera så mörkt hår också, jag gjorde det i sommras.. oh det har slitit en hel del på håret kan jag säga :P

2007-09-26 @ 23:08:27
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se
Postat av: babylon

inte blondt iaf. jag gillar ditt bruna (:

2007-09-27 @ 00:42:09
Postat av: Johanna

Säger som de andra, brunt var snyggast :D

2007-09-27 @ 13:06:12
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: Vicki

Brunt är finast! :P hårförläning med.. jag vill också skaffa det men så satans dyrt! :/

2007-09-27 @ 20:43:03
URL: http://missmagyar.blogg.se
Postat av: Isabellee=)

Jag tycker inte att du ska blondera det, du passar mkt bättre i brunt tycker jag. Om du vill slinga det så ska du nog ha mörka slingor, typ svarta eller riktigt mörkbruna, det skulle bli jättesnyggt i ditt hår! Fast du skulle mest passa i Lugg!!!som går precis vid ögonbrynen

2008-01-03 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0