Filidutt

Goddag förresten :)
Sitter här och kränger i mig godis för tillfället, gick förbi Videomix idag och kunde inte låta bli att köpa lite.
Visste ni förresten att det köps 1,5 ton godis varje vecka på Videomix i Hässleholm? Shit pommes säger jag bara, folk gillar godis haha :) Men visst är det gott, gillar dock choklad bäst..helst Geisha.
Annars har dagen varit bra, förutom att jag försov mig (igen). Jag hatar detta nu, måste nog återgå till mitt gamla sätt, att ha tre väckarklockor. Sorligt men sant! Vi framkallade våra bilder vi tog förrförra veckan, ett blev riktigt tjusigt.
Ikväll är det Idol :) förhoppningsvis funkar vår jävla digitalbox tills dess. Den slutade funka igår, helt utan någon anledning.

Adioooos // L


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va? Bor ni också i Hässleholm??

2007-09-25 @ 19:29:13
URL: http://bagan.bilddagboken.se
Postat av: Frida

Håller med dig, choklad är grymt gott! :)
Ibland får man faktiskt frossa lite! ;)
Hoppas du får en fin kväll!

2007-09-28 @ 21:09:21
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0