Hej det är Nick..KLICK

Är ledig imorgon, har studiedag. Åhh känns så sjukligt skönt så det är knappt sant. Vid 17-års ålder har jag nått den gränsen då jag är mest skoltrött och inte har någon jävla självdisciplin om morgnarna. Måste verkligen anstränga för att gå upp och ta mig till skolan. Det är illa illa ILLA, jag har inte ens gått i skolan en månad och har redan varit borta mycket. Även fast skolan är helt okej rolig och inte jobbigt på något sätt, så är det bara såhär.
Sen börjar det bli höst och svinkallt är det ju redan så ja, det är så gott som höst. Jag hatar hösten. Jag hatar vintern. Jag hatar våren halvt (iaf när det regnar). Jag ÄLSKAR sommaren!! Jag tror inte riktigt att Sveriges klimat passar mig..uhhhäääh. Usch nu börjat jag skriva massor med oviktiga saker med.

Idag har jag iallafall kollat på Idol med mina kära kompanjoner, skriver som så istället för M,S osv. ni vet ändå inte vilka det även om jag skriver så heheh. Det var trevligt iallafall :) och mina två favoriter, tjejen med batteridrivna cynten och Felizia gick vidare :))) Ibland blir man sur, det är ju massor som är helt halvdana som har gått vidare, usch det gillar vi icke! Det krängdes även CHEESEDOODLES (min nya passion) mhmm-mmm.

Dags att avsluta detta inlägg innan det blir alltför långt och jag vill inte tråka ut er.
Dock är jag pigg, så jag lär nog skriva några inlägg till ;)

image412
En av de lyckligaste stunderna i mitt liv :) Min systers big fat
hungarian wedding haha :) Jag till vänster (blond hö hö) Enjoy


Nightie night // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0