Jessica Alba - Alla killars drömtjej?

image339Visst förstår jag varför, hon ser väldigt bra ut, har en fin kropp och är charmig. Hon har väl allt I guess. Dock tycker jag inte att hon är så världsbra skådespelerska, mer typ medel. Hennes första roll var 1994 i filmen Camp Nowhere, hittade ingen riktigt bra bild på det tyvärr.

      

Men å andra sidan verkar hon ha väldigt bra självförtroende och ställer upp på både det ena och det andra. Såsom nakenbilder osv.







För att agera lite "ditsätterska" hittade jag lite mindre smickrande bilder på henne :) mohahaha.

 

Inte visste jag att Jessicas bror, Joshua Alba också var skådespelare och har medverkat tillsammans med henne i Dark Angel. De är inte särskilt lika tycker jag.

image343

// L


Kommentarer
Postat av: johanna

näh men snygg var han :D

2007-09-09 @ 14:02:42
Postat av: Anna

Hon verkar omåttligt populär ja! Visst är hon jättesöt, men det finns ju så många mer som ser lika bra (eller bättre ut) enligt mig.

2007-09-09 @ 14:36:58
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Sabor

Alba är snygg tycker jag för hon ändå ser så naturlig ut sedan dans filmen hon är med i gillade jag ;) kram

2007-09-09 @ 19:47:41
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Helena

hon är snyggaste kvinnan i världen tkr jag ^^

2007-09-09 @ 21:33:12
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: mallan

lite väl där va med att glömma bhn när man går ut eller ? borde inte kvinnor som hon ha råd med det:P

2007-09-12 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0