Pinsamheter

Måste bara berätta en jättepinsam sak jag var med om innan idag. Jag var och jobbade eller ja jag brukar städa på folktandvården fem timmar i veckan, inget glamouröst men det ger pengar :) Iallafall, jag var där, eftersom det var söndag var det ingen annan i byggnaden. Med ipoden på högsta volym sjunger jag på som bara den, förmodligen väldigt falskt med haha :) Helt plötsligt hör jag en röst - Det kan väl inte vara min? tänker jag. Jag bryr mig inte så mycket om det utan ska hämta något och där står en sjuksköterska och en man (antagligen hennes man)

Sjuksk - Hej hej :) (med supersmile)
Jag - Åh gud vad rädd jag blev!
Sjuksk - Haha ja jag märkte det men jag skulle bara fixa en sak med jobbet.
Jag - Jaha jaa okej :)
Sjuksk - Så fortsätt sjung på du
Jag - (oh myy kill me nooow)

Hyffsat pinsamt, JA :D:D men vem fasiken tänker sig att någon vill jobba på en söndag?

// L

Kommentarer
Postat av: Helle

hahahahah xD EXAKT samma sak har hänt mig där jag städar ^^ sjukt pinsamt :P

2007-09-10 @ 18:49:13
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0