Saturday fever

Hejsan gott folk :D Vilken trevlig dag va ;) Har precis damsugit mitt rum så nu är det remt och fint här. Nu börjar jag faktiskt känna pepp inför ikväll, det blev partaj iallafall! Synd bara att inte M ska dit :/ men men hehe. Solen skiner med, det är inte ofta man får se den nuförtiden.
Innan idag funderade jag och M på ny design, känns lite dags att byta eftersom denna är ganska somig och det snart nalkas höst och vinter (TYVÄRR). Tack för alla kommentarer om den nuvarande, dom värmer :)

Jag hoppas alla får en loveli dag/afton.

High five!!
/ L

Kommentarer
Postat av: Helena

jag ser fram emot den nya designen, även om er nuvarande är sjukt fin :)

2007-09-15 @ 17:40:18
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0