Skenet bedrar

image365
Kommer ni ihåg att jag skrivit lite om dessa brallorna?
Frågade om hur strl satt & så. Nu vet jag, beställde hem dem och är verkligen besviken. Visst de sitter bra där fram men sen där bak hänger de på alla möjliga ställen inte främst vid rumpan pluss att fram till vid grenen typ sitter ett lager av tyg som abssolut inte borde infinna sig hoss ett par tjej jeans. Jogging brallorna var också en riktig besvikelse. Skärpning Ellos! (fasst vad förväntar jag mig egentligen)
// M

Kommentarer
Postat av: Vikci

Nem tudom hogy hova irjak úgy hogu ide írok :P nice pants! én is akartam Ellostol "beställázni" vagy hogyis mondják de eltünkt a katalogus.. :( van inkább halens! ja, hát áprilisban csináltam Bloggot, de mostanában nem vagyok olyan aktiv.. :) van bilddagbokod? :D

2007-09-13 @ 20:32:43
URL: http://missmagyar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej, jag beställde också dom för att jag blev förälskad tack vara dig, TACK! På mig satt dom jätte bra, =D

2007-09-14 @ 17:26:29
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0