Tisdag

Tyvärr hinner jag bara ett kort litet inlägg nu för ska snart iväg och jobba och sedan till en kompis och kolla på Idol :) Ikväll är det ju Malmö som gäller, får se vad vi här nere har att bjuda på ^^ Skulle varit kul att se någon som man känner igen där. Idag har vi fotat analogt en hel del och det gick faktiskt bra :) Lite komplicerat i början dock med alla siffror och inställningar. Nästa vecka ska vi på ett fotomuseum och sedan ska vi framkalla filmen med bilderna som vi tog idag :) Ska bli spännande att se höhö! Nej nu ska jag min själ bege mig, förhoppningsvis är inte den förbannande kärringen där. Ha en trevlig fortsatt dag,
 
I'll be back lateeeers :)

Arrive derci

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0