Två söta tunikor/klänningar

image371image372 
Innan jag och L går till sängs (ja vi har slumber party idag ;)) hhehe så måste jag bara tippsa om två kanon fynd.

Den randiga kläningen kommer från ellos (ok jag har lite fördommar mot ellos efftersom mina beställningar alltid blivit misslyckade, nästan) men vet andra som lyckats så de är bara att hålla hoppet uppe.
Som sagt så kosstar denna randiga skapelse runt 140:- och de är ju ett helt ok rimligt pris tycker jag.
Billigt och bra de är så de ska va hehe.

Nr två kommer från H&M. Jag tycker att den är fin för att den är ganska vardaglig men med ett fin halsband eller armband blir den extra najs. (haha varför skiver jag najs? de är nog sömnen som jagar mig hehe)
Den kosstar 149:- kr och även där är de ett perffa pris om ni frågar mig.

Nää nu ska jag banimej sova ni får ha de jätte bra och GONATT! L säger hej hehe ;)
// M

Kommentarer
Postat av: Sarah

den blåa va super fin :) Den randiga också

2007-09-15 @ 08:57:45
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Lisa

Den ifrån H&M var jätte snygg, skulle inte tacka nej till den om jag hade lite mer pengar just nu :P Måste spara... Köper alldeles för mycket.

2007-09-15 @ 13:25:17
URL: http://theoneiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0