Lost in space

Har ni ställt er frågan - Var har det två engagerade tjejerna i foreeverbloggen tagit vägen? Bra, då är vi två! Det sorgliga är att jag knappt har ett svar på den frågan. Jag har varit sjukt oengagerad och härjat runder i mitt liv. Haha okej härjat var väl lite att ta i men ärligt talat, vad har jag sysslat med? Tanken är väl att nu när jag har blivit utan mitt extrajobb och har en massa extratid ska jag ta tag i mig själv och skriva. Nu blir det push push på det!

Såg även att M hade ändrat sidan, tjuus. Bra kombo! Lite från det gamla och lite nytt.

jag ska se till att vi blir kickin-bra som i början då vi hade massor med läsare.

Så håll ut gott folk! Ni är bäst <3

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0