OH MY GOD TH OH MY GOD

Jag känner att jag måste avreagera mig! Om ni inte håller med så håll inte med.

FYRA ÄCKLIGA ORSAKER VARFÖR JAG HATAR TOKIO HOTEL

1. 
Alla i bandet SPECIELLT sångaren ser ut som en översminkad läskig dockliknande fjortis. Jag finner verkligen inget attraktivt på denna människa, INGET!
2.  Dem sjunger på tyska, JAG HATAR TYSKA! Det är det absolut fulaste språket jag vet som existerar. Till och med vissa stammar i Afrika har ett anständigare språk.
3. Alla deras låter nästan jämnlika och texterna handlar oftast om självmord och dylikt. Man blir nästan emo bara av att höra på två låtar utav dem.
4. 50% av sveriges fjortisar är helt besatta av dem! - Oh my god Tokio hotel..oh my god!!! Bill är bara såååå snygg..fnizzZZ* För helvete börja lyssna på riktig musik! Ni vet säkert inte ens vilka The Beatles är?

image712
Här har ni dem, Tokio Hotel. Noll manlighet alls!

// L

Kommentarer
Postat av: Natha

hahahaa! håller med dig:D fatta inte vad alla ser i dom, är som någon modefluga som ingen vågar smälla!

2008-02-27 @ 19:37:09
URL: http://nathabee.blogg.se
Postat av: jacqueline

kass kvalite. Har ingen system

2008-02-27 @ 21:05:51
URL: http://jacqueliinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0