Mums

Idag fick jag lön och idag shoppade jag upp halva haha :D
Tänkte först åka till Lund för är ledig från praktiken idag men hade ingen att åka med.
Istället fastnade jag vid Ellos imorse och handlade allt jag behövde där för billiga pengar.

image674

- Stickad tunika puderrosa 59,-
- Bygelbehå vit (som man kan ha till tubtop) 49,-
- Stuprörsjeans blå 99,-
- Strandklänning brun (fast ska använda den som en klänning) 125.-
- Stövlar grå 129.-
- Strumpbyxor lila 39,-
- Tunikaklänning orange 99,-
- Topp med rosett champagne/nougat 39,-
- Tunika gråmelerad 99,50,-
- Öronhängen ringar silver 19,50,-
- Öronhängen ringar guld 19,50,-

Plus handduksset på tror det var sex handdukar som man fick gratis till och fri returkostnad. Tog det på express så det borde ankomma tidigast på fredag :) Tyckte jag gjorde många bra kap med tanke på hur mycket jag köpte och priset på det hela. Bilderna är lite suddiga för printade från beställningsordern.

xoxo
// L


Kommentarer
Postat av: elinor

trevlig blogg!

2008-01-17 @ 11:18:56
URL: http://littleellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0