Spiderpig Spiderpig,

Usch vad jag är trött!! Lyckades vakna i tid imorse..förvånansvärt i och med det är måndag och så. Jag tror det är den nya väckarklockan som gör det faktiskt. Jävla tur att det är julavslutning på torsdag! Gud vad jag ska sova länge på lovet..mhmm alldeles underbart. Vi kollade på Simpsons filmen på engelskan och spelade Nintendo Wii bowling på webdesignen. Förjävla chill haha :) men kul var det!

Nej nu är det sovdags för min del. Ska stå i labbet hela dagen imorgon och framkalla och då bör man vara utsövd hehe :) Så god natt allihopa!! Hoppas ni har det bra och läser fastän vi är dåliga med inlägg ibland.
En sak till...tack för kommentarerna :)

Ha det naajs
// L


Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt!

2007-12-18 @ 15:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0