That's my cool and I can't take it off

Jag fick ett himlans trevligt ryck nyss och fick lust att ändra layouten lite..då den var hemskt trist. Denna är kanske inte heller så super men heeey jag klarade faktiskt av att ändra HELT själv! lite stolt ^^ Denna får duga tills vidare, lite julig och sådära är den med :)

MARIE VANN MARIE VANN wehoo :) Båda var lika värdiga det såå! Fast är det bara jag som tycker att vinnarlåten är lam? Efter att man har hört den en gång kan man typ den, tur att jag aldrig lyssnar på radio hehe. För då lär man hata den sen. Hoppas ni har haft en mööjsiig afton

image609

Time to sleeeepyy
Bye bye måne

// L

Kommentarer
Postat av: Egoina

jag är glad att hon vann :)

2007-12-08 @ 11:53:02
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0