End of season 3

 
image153

Och då var den tredje säsongen av Project Runway slut och vinnaren blev..damdamdam Jeffrey Sebelia. Mycket bra :) Jag har gillat Jeffreys skapelser och han förtjänar verkligen att vinna. Jag blev lite nervös där ett tag, när dem undersökte om han verkligen hade gjort alla sina kläder till finalen själv. Men klart han har! Usch!! Laura var bara svartsjuk. Det är inte förrän nu denna säsongen jag fått så mycket intresse för programmet MEN hädanefter ska jag följa varenda avsnitt ;)

image163

Jag har haft några riktiga favoriter under säsongen, här har ni dem.

     
    

Vilken utav dessa är din favorit?

// L

Kommentarer
Postat av: sandra

men vad tusan! avsläjar ni vinanren! såg precis kvällens avsnitt. nej nu är jag besviken!

2007-07-25 @ 22:01:59
URL: http://www.ohitslove.blogg.se
Postat av: sandra

men vad tusan! avsläjar ni vinanren! såg precis kvällens avsnitt. nej nu är jag besviken!

2007-07-25 @ 22:02:04
URL: http://www.ohitslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0