Sko frossa

image15

Från att fullständigt hatat skor (ja vet det är sant, hur kan man göra de?) (jo ja vet hur man kan göra de , ja har ju själv gjort de, men de går vi inte in på nu)
Så äääälskar jag de nu. De finns så många fina , olika färger höga och låga. Mmmums.

Här ovan ser ni lite blandade pumps från olika ställen, de är nästan så man vill ha allihopa.
Eller de vill man , men suck den som ändå hade råd med det.

Längst upp till vänster : Gråa pumps från sko punkten
Längst upp till höger : Söta rosa pumps  från Ellos
Näst högst upp till vänster :
beiga skor med öppen tå från Asos
Näst högst upp till höger :
Silver sandaler/pumps från Ellos
Längst ner till vänster :
grymt snygga pupms , gillar de starkt. Köt dem på Asos
Sisst men inte minst :
Vita söta pumps från Asos Rosseten är pricken över i om ni frågar mig.

// M

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Skor är underbara! :) De silvriga från Ellos är så läckra! Och asos har grymt mycket fina!

2007-07-10 @ 14:15:45
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Sylvia

Mycket snygga skor, måste jag påpeka :D

2007-08-20 @ 22:58:01
Postat av: Brunetten

Oh, jag älskade verkligen dom vita skorna, och den söta rosetten var som du sa:" pricken över i:et"

2007-08-22 @ 16:33:36
URL: http://michelles.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0