Mig själv, blond.

Jag har faktiskt varit blond den största delen av mitt liv :) Det var för cirka ett år sen jag tog till modet att färga det brunt och jag gillar det starkt! Jag tycker dock att jag passar lika bra i båda och jag fruktar den dagen då jag ska börja den långa processen back to blond men en dag lär den komma!

Här ni lite bilder på mig i blont hår :)

   

Den första är nog från förra sommaren innan jag åkte till Ungern.
Andra är tagen för två år sen har jag för mig. (Kolla in posarN)
Från min systers möhippa förra sommaren , här började det blonda avta och mixas med min naturliga hårfärg.
Jag och min kusin på min systers bröllop :) Även här är det ganska mörkt.

Lite dåliga bilder men har tyvärr inga fler på denna datorn för fick den för ett år sen.
// L


Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe tack. du är jätte fin som blond:)

2007-08-31 @ 18:09:26
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: milla

jätte fina bilder :) jag håller själv på att gå över från brunett till blond, men rätt svårt. med tanke på att min ursprungliga färg är som kastinebrun.

2007-08-31 @ 18:33:10
URL: http://miillaw.blogg.se
Postat av: My

Tack för kommentaren! :D Ja jag brukar vara inne på min blogg så ofta som möjligt så bra om du skriver här ^^ Frakten på Ebay beror först på vart i världen auktionen befinner sig. Vi handlar mest ifrån englans (www.ebay.co.uk) för frakten ifrån england till sverige blir billigare än ifrån Usa. Det skiljer sig väldigt mycket beroende på vad du budar hem. En topp kan kosta allt ifrån 30 kr till 100 kr i frakt och därför kan ju skor o liknande kosta mer. Fråga alltid innan du budar vad frakten till sverige kostar så att du nt blir lurad :) Det ska inte ligga mer än runt 3 till 10 pund beroende på vad du handlar :) hoppas det löser sig o att du hittar nått snyggt ;P fråga om det e nått mer. Kram

2007-08-31 @ 20:34:08
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0